Bestway надає післяпродажне обслуговування своїм клієнтам відповідно до національного законодавства в країнах, де вони знаходяться.
Категорії, які охоплює обслуговування клієнтів, включають: надувні басейни, СПА, SUP, душі для басейнів, роботи для прибирання, хлоратори, фільтруючі насоси, піскові фільтри.
Щоб отримати інформацію про наші продукти або подати заявку на гарантійне обслуговування, будь ласка, відвідайте https://www.bestwaycorp.com/support/index та заповніть всі необхідні дані. Або зв'яжіться з місцевим центром обслуговування клієнтів https://www.bestwaycorp.com/support.
Будь ласка, підготуйте наступні документи заздалегідь, щоб ваш запит було легше та швидше вирішити:
- Доказ покупки
- Фотографія дефекту
- Номер партії
ВАЖЛИВО!
Положення цієї обмеженої гарантії застосовуються тільки до початкового покупця і не підлягають передачі. Зберігайте ваш початковий чек, оскільки доказ покупки буде необхідним і повинен супроводжувати заявки на гарантійне обслуговування, інакше обмежена гарантія недійсна.
Bestway відновлює або замінює ЛИШЕ ПОШКОДЖЕНУ ЧАСТИНУ, А НЕ ПОВНИЙ КОМПЛЕКТ.
Bestway залишає за собою право вимагати надсилання товару для додаткового тестування.
Для найкращої допомоги, ми просимо, щоб уся надана вами інформація була повною.
Компанія Bestway не замінить жодний продукт, який вважається пошкодженим через недбалість або використання поза рекомендаціями власника.
Гарантія Bestway® покриває виробничі дефекти, виявлені під час розпакування товару або під час його використання, в межах використання та з дотриманням попереджень та інструкцій, наведених у посібнику користувача. Ця гарантія поширюється тільки на товари, які не були змінені будь-якими третіми сторонами. Товар повинен зберігатися та оброблятися відповідно до технічних рекомендацій.
ДЛЯ ЧАСТО ЗАДАВАНИХ ПИТАНЬ, ІНСТРУКЦІЙ, ВІДЕО АБО ЗАПАСНИХ ЧАСТИН, БУДЬ ЛАСКА, ВІДВІДАЙТЕ НАШУ СТОРІНКУ ПІДТРИМКИ: www.bestwaycorp.com/support.
ВІДЕО ТАКОЖ ДОСТУПНІ НА НАШОМУ КАНАЛІ BESTWAY НА YOUTUBE: www.youtube.com/user/BestwayService.