Гарантія виробника BESTWAY®

Компанія Bestway пропонує своїм клієнтам післяпродажне обслуговування згідно з директивою ЄС 1999/44/EC і національним законодавством.

Категорії, на які поширюється післяпродажне обслуговування: наземні басейни, спа, професійні човни, фільтр-насоси, пісочні фільтри та електричні прилади.

Щоб отримати інформацію про нашу продукцію або відправити заявку щодо гарантійного обслуговування, відвідайте сторінку https://www.bestwaycorp.com/support/index і вкажіть усі необхідні дані. Ви також можете звернутися до місцевого центру обслуговування клієнтів: https://www.bestwaycorp.com/support.

Заздалегідь підготуйте наведені нижче документи, щоб ми могли швидше й успішніше обробити ваш запит:

- Платіжна квитанція

- Фотографія дефекту

- Номер партії

ВАЖЛИВО!

Компанія Bestway ремонтує та замінює ТІЛЬКИ ПОШКОДЖЕНІ КОМПОНЕНТИ, АЛЕ НЕ ВЕСЬ ВИРІБ.

Компанія Bestway залишає за собою право вимагати відправки компонента для додаткової перевірки.

Щоб ми могли допомогти вам повною мірою, просимо надати повну інформацію.

Компанія Bestway несе одноосібну відповідальність за всі аспекти, на які поширюються чинне законодавство та договірні зобов’язання (приклад: статті 3, 4 і 5 директиви 1999/44/EC).

Згідно зі статтею 2 директиви компанія Bestway не виконує заміни виробів, дефекти яких викликані недбалим поводженням або недотриманням вказівок, які містяться в посібнику користувача.

Гарантія Bestway® поширюється на дефекти виробництва, виявлені під час розпакування виробу або експлуатації, в рамках експлуатації за умови дотримання застережень і вказівок, які містяться в посібнику користувача. Ця гарантія поширюється тільки на вироби, які не були модифіковані третіми особами. Необхідно зберігати виріб і користуватися ним відповідно до технічних рекомендацій.

ЩОБ ПЕРЕГЛЯНУТИ ЧАСТІ ПИТАННЯ, ПОСІБНИКИ АБО ВІДЕО ЧИ ЗАМОВИТИ ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ, ВІДВІДАЙТЕ НАШУ СТОРІНКУ ПІДТРИМКИ: www.bestwaycorp.com/support.

ВІДЕО ТАКОЖ ДОСТУПНІ НА КАНАЛІ BESTWAY НА YOUTUBE: www.youtube.com/user/BestwayService.